מדריך לביטול ה-72 דקות במגה וידאו

מדריך לביטול ה-72 דקות במגה וידאו:

http://newdirectwatch.blogspot.com/p/72-megavideo.html


***המאזין***
סדרה חדשה בבלוג:
עכשיו שמגה וידאו נסגר, האתר שווה לזבל חח... אין לכם מה לחפש פה, הכל משם.

ההמלצה השבועית לתאריך 9.5.2011

והשבוע בפינה - צ'אק


תקציר הסידרה:
צ'אק הוא חנון מחשבים שמקבל יום אחד הודעת דואר אלקטרוני מחבר ותיק, כשהוא פותח אותה מתברר שמאגר מידע שכולל את סודותיה הכמוסים ביותר של ארה"ב הוכנס איכשהו לתוך מוחו. עכשיו הוא מגויס ע"י שני סוכנים מה-NSA וה-CIA על מנת לנצל את המידע שבמוחו לצרכים פטריוטיים. בדרך, הוא נדלק על סוכנת ה-CIA היפהפיה, שרה, ומנסה לשרוד בין חייו הכפולים כסוכן ממשלתי לחנון, כשברקע יש את אחותו האוהבת שמנסה לעזור לו למצוא כלה ואת חברו הטוב מורגן שלידו הוא נראה קצת פחות חנון.


תמונות:


מידע על הסידרה והמלצה אישית:
הסידרה אשר משודרת כרגע בכל יום שני בארה"ב מגוללת את הסיפור של החנון - צ'אק. בעקבות זה שיש לצ'אק מידע ממשלתי חשוב בראש, ה-CIA וה-NSA שולח שני מרגלים לשמור על צ'אק. צ'אק ברגע הראשון מתאהב בסוכנת ה-CIA היפה שנכנסה לחייו - שרה. בכל פרק צ'אק, שרה וסוכן ה-NSA - קייסי, יוצאים למשימה חשובה. הסידרה מרתקת ומהנת לצפייה, יש המון אקשן, צחוקים ויחסים מסובכים בין הדמויות.
יש כאלה שטוענים כי הסידרה מדרדרת בעונות האחרונות - אבל אני לא חושבת כך. ככול שיש יותר עונות, צריך להתקדם עם העלילה, ואם העונות הראשונות סבבו סביב זה שצ'אק אוהב את שרה ומנסה להשיג אותה, הוא צריך גם להשיג אותה מתישהו, ומשם העלילה צריכה להתפתח לעוד מקומות. לא הגיוני להיתקע כל הזמן באותו הזמן. לדעתי הסידרה נהיית יותר ויותר טובה ומגיעה לה עונה נוספת (כרגע יש המון התלבטויות ואי בהירות לגביה, את התשובה הסופית אם הסידרה תחודש נשמע לקראת סוף מאי).
כמו שציינתי כבר, הסידרה מרתקת, כייפית, יש צחוקים, יחסים בין דמויות, אקשן, מצבים קיצוניים ועוד... היא הסידרה האהובה עליי ביותר כרגע ואני ממליצה לכם בחום לראות אותה!



-

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.